Svenska Mangatecknares forum
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
Svenska Mangatecknares forum

Svenska Mangatecknare (Swedish Manga Artists) Grupp av professionellt inriktade svenska mangatecknare som vill främja publicering och spridning av svensk manga.


Du är inte inloggad. Vänligen logga in eller registrera dig

Mobikk - serier i mobilen

Gå ner  Meddelande [Sida 1 av 1]

1Mobikk - serier i mobilen Empty Mobikk - serier i mobilen tor jul 23, 2009 1:25 pm

Mobikk



Hej, Mobikk tecknar inte själv utan är till för dig som tecknare. Jag heter Benjamin och det när jag som grundat Mobikk som lanserade sin första tjänst för två veckor sen. Ni kommer höra mer om Mobikk i media men jag vill passa på att informera på olika forums att man nu kan läsa serier direkt i mobilen. För dig som serieskapare innebär det nya möjligheter med nytt medium. Vill du skapa för mobilen kan du maila partner@mobikk.com för mer information.

För serieintresserade innebär detta att serier kan läsas närsomhelst, varsomhelst i mobilen.

Låter det intressant med serier i mobilen? Då kan du testa själv genom att sms:a 'mobikk' till 72550 eller signa upp dig på www.mobikk.com

För frågor, idéer och feedback får ni gärna ta kontakt med mig genom benjamin@mobikk.com.

Vill du bli testpilot av tjänsten kan du också höra av dig till mig.

Ha en bra dag!
Benjamin
Pappa till Mobikk

Till överst på sidan  Meddelande [Sida 1 av 1]

Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet